Reprezentant Vânzări

Candidatul Ideal

  • Studii superioare în Marketing sau Administrarea Afacerilor (preferabil)

  • Cunoașterea limbii engleze constituie avantaj

  • Experiență în construcții sau inginerie (avantaj)

  • Abilități de negociere și prezentare

  • Cunoștințe solide de MS Office

  • Înțelegerea principiilor de vânzare și a practicilor de relații cu clienții

  • Experiență în utilizarea rețelelor sociale (Facebook, Google, LinkedIn, Instagram etc.) – avantaj

  • Motivație pentru vânzări și atingerea obiectivelor

  • Abilități excelente de comunicare și relaționare

  • Încredere, responsabilitate și orientare spre rezultate

  • Gândire critică și abilități de rezolvare a problemelor

  • Spirit de echipă și bune abilități de gestionare a timpului

  • Experiență anterioară în vânzări (avantaj)

  • Disponibilitate pentru deplasări

Responsabilități

  • Dezvoltă și implementează strategii de vânzare pentru atingerea obiectivelor companiei

  • Identifică oportunități de afaceri cu clienți existenți și potențiali

  • Construiește și menține relații de durată cu clienți, parteneri și furnizori

  • Analizează tendințele pieței și impactul acestora asupra companiei

  • Monitorizează concurența și propune soluții pentru creșterea cotei de piață

  • Întocmește rapoarte de activitate (zilnice, săptămânale, lunare, anuale)

  • Pregătește și prezintă oferte către clienți noi și potențiali

  • Oferă suport clienților și asigură servicii de calitate superioară

  • Recomandă îmbunătățiri ale produselor, serviciilor și politicilor de vânzări

  • Gestionează documentația de vânzări (contracte, facturi, protocoale de livrare/retur etc.)

  • Oferă consultanță și asistență privind comenzi, conturi și solicitări clienți

  • Participă la activități administrative și logistice în cadrul companiei

Beneficii Oferite

  • Posibilitatea de a lucra într-o companie stabilă, aflată în continuă dezvoltare

  • Traininguri interne și suport profesional

  • Pachet salarial competitiv și bonusuri de performanță

  • Contract de muncă conform legislației românești

  • Mediu de lucru interesant și dinamic

  • Schimb de know-how într-un context multinațional

  • Oportunități reale de dezvoltare profesională și avansare în carieră

Despre Companie

STROYRENT SRL activează pe piața din România din 2019, extinzându-și constant activitatea și operațiunile. Parte a unui grup multinațional, compania oferă o gamă largă de echipamente pentru construcții rezidențiale, industriale și de infrastructură, producție, evenimente, reparații și curățenie.

Grupul STROYRENT are peste 15 ani de experiență în domeniul închirierilor de echipamente și deservește peste 25.000 de clienți. Cu 14 puncte de lucru și peste 150 de specialiști calificați, obiectivul nostru este să răspundem cerințelor tot mai variate ale clienților, livrând servicii profesionale și expertiză la cel mai înalt nivel.

Pentru a sprijini creșterea rapidă din România, căutăm profesioniști motivați și de încredere care să se alăture echipei STROYRENT SRL.


PRELUCRARE DE DATE ÎN CAZUL APLICĂRII
Orașul anunțuluiBucharest
Share on Facebook Twitter share Share on Viber LinkedIN share Email share
Reprezentant Vânzări a fost adăugat la coșul dumneavoastră
0372-21-9988
Solicitare Rapida