Program de lucru: Luni – Vineri 8:30-17:30

PROCES DE INCHIRIERE

Dorind să fim corecți și de ajutor pentru clienții noștri, lucrăm constant la construirea relațiilor de lungă durată și transparente cu aceștia și împărtășim deschis toate condițiile legate de procesul de închiriere. Procesul în sine parcurge următoarele etape:

1) Înregistrarea detaliilor clientului în sistemul nostru
2) Semnarea unui contract de închiriere cadru, care să permită clienților noștri să închirieze orice tip de echipamente și din orice locație
3) Semnarea unei anexe separate pentru fiecare inchiriere, cu specificarea parametrilor de închiriere a echipamentelor: ​​termenul, prețul de închiriere, valoarea echipamentelor, consumabilele și alte servicii suplimentare de care clientul are nevoie (transport, operator, asamblare și / sau dezasamblare si altele.)
4) Plata sumelor datorate, conform condițiilor din contractul de închiriere
5) Livrare (în cazul în care clientul a comandat) și instrucțiuni de utilizare, inclusiv verificarea echipamentului înainte de predare
6) Returnarea echipamentului după ce clientul și-a încheiat activitatea
7) Verificarea echipamentului după întoarcere
8) Plata altor sume datorate, aferente contractului de închiriere (adică chirie suplimentară în cazul în care perioada inițială a fost prelungită, consumabile suplimentare solicitate în perioada de închiriere etc.)

 



            Informații importante pentru clienții noștri:  
            • Stroyrent păstrează în sistemul său următoarele informații despre clienți: numele, adresele, contactele (telefoane, e-mailuri), reprezentanților (pentru companii), persoane care sunt abilitate să preia și să returneze echipamente în numele clientului, site-ul clientului unde este utilizat echipamentul, istoricul tuturor închirierilor • Stroyrent folosește modelul de punctaj intern pentru evaluarea riscurilor înaintea perfectarii fiecarui contract de închiriere. În funcție de punctajul calculat, este posibil ca o cerere de închiriere să fie respinsă sau să fie prevăzute condiții suplimentare pentru finalizarea procesului  de închiriere.
            • Pentru a garanta buna întreținere și depozitarea corespunzătoare a echipamentului nostru, precum și returnarea acestuia în stare de funcționare, este posibil să solicitam depunerea unei garantii și / sau bilet la ordin, acestea  fiind returnate clientului în momentul finalizarii procesului de inchiriere. În funcție de situația specifică, am putea avea nevoie de garanții suplimentare pentru a asigura îndeplinirea corectă a obligațiilor clientului.
            • În perioada de închiriere, clientul are flexibilitatea de a schimba echipamentul dacă este necesar, precum și de a primi sfaturi suplimentare în cazul în care apar dificultăți in lucrul cu acesta.
            • Perioada de închiriere poate fi modificată de comun acord în conformitate cu nevoile reale ale clientului